An școlar 2024-2025 Cerere tip de vizualizare a lucrării scrise Declarație de confirmare a vizualizării lucrării Model cerere contestație – Evaluare Națională 2025 Procedură privind vizualizarea lucrărilor redactate la probele din cadrul examenului de Evaluare Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a GRAFIC PENTRU PREGĂTIREA SUPLIMENTARĂ CU ELEVII CLASEI A VIII-A PENTRU EVALUAREA NAȚIONALĂ An școlar 2023-2024 GRAFIC PREGĂTIRE REMEDIALĂ LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ CLASA a VIII-a GRAFIC PREGĂTIRE REMEDIALĂ MATEMATICĂ CLASA a VIII-a GRAFIC PENTRU PREGĂTIREA SUPLIMENTARĂ EN Clasele a II-a, a IV-a și a VI-a Ordin privind organizarea și desfășurarea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a , în anul școlar 2023 – 2024 Ordinul nr. 6.154 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal pentru anul școlar 2024 – 2025 An școlar 2021-2022 Graficul pregătirii suplimentare pentru evaluarea națională CALENDARUL ADMITERII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL pentru anul școlar 2022-2023 CALENDARUL ADMITERII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL DE STAT pentru anul școlar 2022-2023 Ordinul nr. 5150/30 august 2021 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal pentru anul școlar 2022-2023 Ordinul nr. 5149/30 august 2021 privind organizarea și desfășurarea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a , în anul școlar 2021/2022 ORDIN privind aprobarea Calendarului de administrare a evaluărilor naționale la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a în anul școlar 2021—2022 ORDIN nr. 3051/12 ianuarie 2016 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a evaluărilor naționale la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a An școlar 2020-2021 Graficul desfășurării pregătirii suplimentare cu elevii clasei a VIII-a pentru Evaluarea Națională 2021 GHIDUL CANDIDATULUI 2020-2021 Procedură cu privire la asigurarea condițiilor de egalizare a șanselor pentru elevii cu deficiențe de vedere, deficiențe de auz și tulburări de neurodezvoltare care susțin examenele naționale Adresă ISJ cu privire la asigurarea condițiilor de egalizare a șanselor care susțin examenele naționale și cerere către directorul școlii